13.6.09

Πορτοκάλι κανείς

Η σκηνή αυτή από την ταινία Illusionist είναι από τις αγαπημένες μου.
Ο ήρωας της ταινίας μάγος Αϊζενχάϊμ καταφέρνει από ένα κουκούτσι πορτοκαλιού να δημιουργήσει μια μικρή πορτοκαλιά γεμάτη καρπούς.
Ο αρχηγός της αστυνομίας και ο πρίγκηπας θέλουν να μάθουν πώς δημιουργήται η ψευδαίσθηση μα δεν μπορούν και τον κατηγορούν για μαύρη μαγεία.
Από τις καλύτερες ερμηνείες του Edward Norton.

Δεν ξέρω γιατί μου αρέσει τόσο αυτή η ταινία, μάλλον γιατί ένας φτωχός ταχυδακτυλουργός καταφέρνει να νικήσει το σύστημα με την εξυπνάδα του.
Από παιδί εντυπωσιαζόμουν από τα "μαγικά" τρυκ και την τέχνη της εξαπάτησης που τόσο καλά εξασκούν ορισμένοι.

4 σχόλια:

korinoskilo είπε...

ειναι υπεροχη ταινια ..... εμεινα αναυδη και με την πλοκη της και με τα μυνηματα που δινει :)


καλημερες :)

Υάδα είπε...

ομολογώ πως την ταινία δεν την έχω δει, αλλά είναι μια καλή αφορμή αφού την προτείνεις να την απολαύσω.

Παρ' όλα αυτά και επειδή μόλις επέστρεψα από τη θάλασσα και ο ήλιος με έχει αγκαλιάσει για τα καλά, νομίζω πως μια πορτοκαλάδα δροσερή-δροσερή θα ήταν ό,τι πρέπει. Κερνάει κανείς;

:-)) Καλό σου απόγευμα

m.blanco είπε...

@Korinoskilo Εγώ την είδα για δεύτερη φορά χθές και μου φάνηκε καλύτερη απο την πρώτη φορά που την είχα δει

m.blanco είπε...

@Υαδα Να τη δεις την ταινία αξίζει.
Μακάρι να; βρεθεί τρόπος να στέλνουμε αντικείμενα εκτός από λόγια με το διαδίκτυο θα σου έστελνα ένα φυσικό χυμό με παγάκια αμέσως :-)