25.6.09

Ρατσισμός ή βλακεία


Υπάρχουν περιπτώσεις που πολλοί χαρακτηρίζουν ρατσιστικές, όπως αυτή στην Μανωλάδα που δύο αγρότες βασάνισαν δυο Ασιάτες που έκλεψαν ένα αρνί, εγώ έχω αρχίσει να αμφιβάλω είναι βλακεία, έλλειψη παιδείας από την οικογένεια ή κάτι παρόμοιο.

Ακούστε τη μου συνέβη, έχω νοικιάσει το πατρικό της μητέρας μου, ένα μικρό διαμέρισμα στους Αμπελοκήπους, σε μιά οικογένεια από τις Φιλιππίνες.

Με πήρε σήμερα τηλέφωνο ο διαχειριστής της πολυκατοικίας και μου είπε: δεν έπρεπε να νοίκιασεις το σπίτι σε αυτούς τους ξένους, το από κάτω διαμέρισμα έχει πιάσει υγρασία στους τοίχους γιατί κάνουν συνέχεια μπάνιο να τους πεις να μην πλένονται τόσο συχνά.
Έμεινα άφωνος μετά από λίγο του είπα ότι θα βρω έναν υδραυλικό και το έκλεισα.

Υπάρχουν άτομα που αμφιβάλλω αν έχουν το μυαλό να κάνουν ρατσιστικές σκέψεις.

Το εγχειρίδιο της βλακείας του Δ. Χαριτόπουλου γράφει στο πίσω μέρος, Επειδή όλοι υποτιμάμε τον αριθμό των ηλιθίων ανάμεσά μας και κάθε τόσο μας αιφνιδιάζουν πρόσωπα “υπεράνω υποψίας” μάλλον πρέπει να ξανασυστηθούμε…

6 σχόλια:

vague είπε...

χα χα χα χα χα
Ας συστηθούμε.
Είμαι η Συνοδοιπόρος και οι από κάτω μου δεν έχουν παραπονεθεί ακόμα για υγρασία, μάλλον επειδή είμαι ντόπια.
Μήπως να πλενόμουν συχνότερα; :)))
Επιπλέον δεν έχω παραπονεθεί ούτε εγώ. Οι από πάνω θα είναι επίσης βρωμιάρηδες.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Πολύ φοβάμαι πως κι εμείς οικογενειακώς ανήκουμε στους βρωμιάρηδες!

Πάντως αυτού του είδους τη βλακεία είναι που πολύ εντέχνως εκμεταλλεύονται κάποιοι!
Άσε που και στην περίπτωση της Μανωλάδας αν επρόκειτο για έλληνες, σχεδόν σίγουρα, δεν θα γινόταν ότι έγινε

korinoskilo είπε...

αχααχχαχαχαχα
εγραψε το τυπος ...

αλλα δεν ειναι ο μονος :/

εχει δικαιο ο χαριτοπουλος... απολυτο δικαιο!!!


καλο βραδυ

m.blanco είπε...

@Συνοδοιπόρε χάρηκα για τη γνωριμία είμαι ο Μικe Blanco.

@Μια φορα και εναν τρελο... Έχεις δίκιο ότι κάποιοι εκμεταλλεύονται τέτοιες περιπτώσεις, όσο για τη Μανωλάδα άν ο Έλληνας ήταν πνευματικά ή σωματικά ανήμπορος θα είχε την ίδια μεταχείριση, έχουν μεγαλώσει πιστεύωντας στο δίκαιο του ισχυρού.

@korinoskilo 100% δίκαιο ο Χαριτόπουλος, ζουν ανάμεσα μας.

Εύα Παραδείσου είπε...

Προτείνω να αλλάξετε μπανιέρα :D

m.blanco είπε...

@ΕΥΑ Αυτό είπε και ο υδραυλικός.:-)